miercuri, 9 decembrie 2009

Tu mananci un iaurt pe zi?




Sincer, obisnuiesc sa mananc iaurt de mica. Bunica mi-l prepara in casa si imi amintesc ca era foarte gustos. Acum il gasesti pe rafturile supermarketurilor, il ai la indemana si peste toate, nutritionistii ti-l recomanda ca fiind un aliment ce nu trebuie sa lipseasca din meniul tau zilnic. Am cunoscut-o ieri pe nutritionista Mihaela Bilic, doctorul care a reusit sa ii arate lui Teo Trandafir cat de usor poti sa slabesti mancand sanatos. Ne-a spus multe povesti legate de nutritie, pe care ce-i drept eu nu le stiam, sau daca le stiam informatiile mele erau total gresite... Am aflat cat de important e sa mananci un iaurt pe zi. De altfel, cu aceasta ocazie a initiat o campanie, numita "Un iaurt pe zi", conceputa din dorinta de a educa si informa publicul in acest sens. Iaurtul contine o sursa importanta de probiotice care ne ajuta sistemul digestiv prin impiedicarea dezvoltarii bacteriilor daunatoare si sintetizarea multor vitamine de care organismul are nevoie. Acest aliment reprezinta si o sursa foarte buna de Ca, asimilandu-se mult mai usor decat din lapte.

Un alt proiect de-al Mihaelei Bilic este redactarea unei noi carti ce se va numi "Nutritia pentru intreaga familie". Cartea va fi scrisa pe baza intrebarilor si curiozitatilor publicului, iar toti cei care doresc sa cunoasca ceea ce inseamna nutritia sanatoasa sunt invitati la o discutie cu Mihaela pe http://www.doctorbilic.com/
Si nu uitati sa mancati iaurtul acela...

Niciun comentariu: