duminică, 6 decembrie 2009

Botox, un motiv de liniste pentru oricine are riduri




Eu il numesc elixirul tineretii si imi aduc aminte de povestile acelea pe care le citem cand eram mica in care se tot vorbea despre "tinerete fara batranete".... Poate in cateva secole, cand noi nu vom mai fi, o sa se vorbeasca si despre "viata fara de moarte", dar mai e pana atunci... Asadar, revenim la botox. E solutia salvatoare pentru toti cei care doresc sa scape de ridurile de expresie, sau de cele pe care batranetea le aduce vrem, nu vrem... O intepatura cu un ac subtire si gata! Tenul devine neted si arati fresh. Ma gandesc serios ca la un moment dat sa imi injectez si eu botox, atunci cand nu voi mai rabda ridurile ce o sa-mi impanzeasca fatza. Peste cativa ani, nu prea multi, se va intampla si asta. Am fost saptamana trecuta, mai precis joi, la un Botox Party si am ramas uimita sa vad cat de multa lume dorea sa incerce substanta facatoare de minuni. Ziaristi si vedete la un loc, care doreau sa scape de nedoritele semne ale imbatranirii cu ajutorul botox-ului. Cel care opera era doctorul Calin Dobos, un chirurg estetician bine antrenat in aceasta meserie. Nu au lipsit Gina Pistol interesata de astfel de substante, nici designer-ul Stephen Pelger care a dat de inteles tuturor barbatilor ca si ei au dreptul la frumusete. Nico, Tania Budi si Simona Balanescu au intregit echipa vedetelor interesate. Unele doar sa vada, altele sa incerce... Cei mai viteji sau mai precis cele mai viteze au fost ziaristele, pentru care botox-ul parca era o a doua sansa la viata. Isi doreau cu ardoare sa scape de laba gastii dobandita in multele ore de munca petrecute la birou in fata calculatorului sau de ridurile dintre sprancene formate in urma deselor incruntari dupa neintelegerile cu sefii... Si domnul doctor le-a ajutat, iar eu sper din tot sufletul ca acum sunt mult mai frumoase... Macar pentru 4 sau 6 luni. Apoi, se pare ca urmele botox-ului se sterg, iar pentru un refresh e nevoie de o alta injectie, care costa in jur de 250 de euro. Nu e mult si merita, zic eu... Asta pentru ca am vazut cum ieseau fetele de pe scaunul in care se desfasura operatia.

Niciun comentariu: