marți, 1 septembrie 2009

Bulevardul cu minuni


Duminica ce tocmai a trecut am avut parte de o bucurie neasteptata. Targul vintage, care s-a desfasurat pe bulevardul Aviatorilor, m-a transpus intr-o poveste de neuitat. Am intalnit acolo zeci de standuri, fiecare etalandu-si propria istorisire. Haine vechi si noi, bijuterii din argint de pe vremea bunicii, sticlute pretioase de parfum confectionate din cristal, tablouri si covoare pline de istorie si lazi de zestre ce purtau cu ele amintirea unor fete frumoase...Am poposit acolo o jumatate de zi, bineinteles fara sa imi dau seama cum a fugit timpul. Simteam ca apartineam locului si nu voiam sa ma desprind. Priveam cate un lucru si incercam sa imi imaginez cate veacuri au trecut peste el si cine a fost posesorul lui. Apoi incercam sa inteleg daca mi s-ar potrivi si mie. Multe nu mi se potriveau, iar unele erau foarte scumpe si nu mi le permiteam. Dar e imposibil sa nu gasesti ceva atragator, chiar si la un pret mic. Nu am plecat de acolo fara nimic. Mi-am cumparat o bratara, gravata cu initiala mea, un covor si o poseta. Curiozitatea imi fusese puternic starnita atunci cand am ajuns in fata unui stand plin cu bijuterii, ceasuri vechi, ulcele si sfesnice argintate, vandute de niste tigani. Am gasit acolo un inel din argint in forma de peste, lucrat minutios de un bijutier, se pare foarte talentat. Am decis ca era superb. Dar ulterior am aflat ca pretul nu era tocmai la indemana mea... Suspin si acum dupa acel inel, dar ma impac cu gandul ca il voi uita, asa cum uiti pe nestiute o iubire pasagera...

Voi ce parere aveti despre aceste targuri? Obisnuiti sa le vizitati?

8 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt foarte frumose targurile, incarcate de istoriile si amintirile pe care fiecare obiect expozat le detine. Admiri ideea despre frumos a unor artisti din vremuri demult apuse. Sunt exponate a caror frumusete depaseste granitele timpului si uluit vezi ca, uneori, moda traseaza o dara unica de-a lungul timpului.
Foarte frumos targul...trebuia sa stam ceva mai mult.

madalina spunea...

la urmatorul vom poposi mai mult. Stiu eu unul care va avea loc pe 13 septembrie la
Cafeneaua actorilor. Te bagi? :)

adela sirghie spunea...

sa ma anunti si pe mine, madalina.
nu am stiut de targ si imi pare asa de rau ca nu am ajuns si eu!
sigur ca vreau sa vin la cel de pe 13 sept.

madalina spunea...

ma bucur Adela ca vrei sa vii. poate vom merge impreuna pe 12 sept. gasesti lucruri superbe. bani sa ai! o sa iti plca... si daca am sa mai aflu de alte targuri, te voi anunta.

Anonim spunea...

Ma bag, cum sa nu !!!
Nu as renunta pentru nimic in lume la placerea de a-mi acompania sotia la evenimente !!!

madalina spunea...

ok, abia astept sa cascam gura duminica pe la targ :)

Anne spunea...

Am fost si eu la acest targ din Aviatorilor, este unul special..cu lucruri greu de gasit.
Cel mai frecvent, merg la targurile de carte..tre sa recunosc :). Numai bine!

madalina spunea...

Hello Anne si bun venit pe blogul meu. Cu siguranta este un targ special. Ce -i drept eu nu merg foarte des la asemenea evenimente pentru ca nu prea stiu cand au loc. Daca mai afli vreodata de unul, te rog sa ma anunti si pe mine. Multumesc si te mai astept pe aici.