marți, 7 iunie 2016

Le Galion – Cologne Nocturne



Iubesc parfumurile cu note clasice, pe care le poti purta oricand si oriunde. Genul de arome care ma fac sa spun in sinea mea: “Asta e ceea ce vreau!” Il adulmeci cu dorinte interminabile, iar povestea lui devine povestea ta. Le Galion- Cologne Nocturne te  vrajeste si iti aduce aminte ca orice e clasic si realizat cu suflet va dainui peste timp.

E drept ca alegerea parfumului este, uneori, o decizie grea, mai ales ca paleta e atat de ofertanta. Magazinul Elysee aduce pe rafturile sale minunatii de arome suculente, fresh sau florale pentru sezonul de vara. De aceasta data eu am ales Le Galion- Coogne Nocturne pentru serile frumoase si calde ale lunii iunie. Starea mea de spirit devine pozitiva atunci cand imi dau intalnire cu acest parfum. Are darul de a-ti oferi foame de viata si optimism, iar cine nu a cunoscut inca acest minunat parfum e bine sa il afle…



O lavanda ambrata cu o poveste speciala…

Le Galion- Cologne Nocturne a fost creat de catre Master Perfumer Rodrigo Flores Roux. In timp ce Rodrigo se afla in Berlin impreuna cu logodnica sa si cu Nicolas Chabot(Creative Director & Owner), acestia isi dezvaluie dragostea lor pentru lavanda. Cologne Nocturne a fost rezultatul pasiunii lor, un parfum personal, un omagiu adus lavandei si ambrei.
Cologne Nocturne,  un parfum rafinat, elegant si subtil, creat special pentru a fi purtat atat seara cat mai ales noaptea tarziu.





http://www.elyseeconcept.ro/




  

Niciun comentariu: