duminică, 10 noiembrie 2013

UNDE SUNTETI VOI< OAMENI CU SUFLET LARG?




 Traiesc momentele acelea cand mintea mea o ia razna in mai multe directii si vreau sa fac si sa ma bucur de o gramada de stari, de ceva aparte, sa traiesc experiente noi, sa cunosc oameni noi, sa imi vina idei placute pe care sa le impartasesc cu prieteni vechi, sau cu semeni pe care i-as vrea mult mai apropiati.
Dar cu toata aceasta artilerie grea din capul meu nu se intampla nimic. Oamenii lipsesc, comunicarea nu poate sa existe. Sunt impermeabili, nu lasa sa treaca nimic prin sufletul lor. Incep sa ma cocoț cu frenezie si pasiune nestapanita pentru a gasi oameni cu suflet larg, dar nu stiu pe unde s-au ascuns. Sunt o raritate in ziua de azi, iar eu incerc sa dezgrop perfectiunea din viata mea, care ce-i drept a existat cadva. Da, au existat prieteni care-ti puneau sufletul pe tava, au existat bucurii si tristeti impartasite cu lacrimi si rasete in cascade, au existat umeri care asteptau solidar sa iti sprijini capul si chinul si disperarea.
Nu am avut prieteni pestilentiali. Never! Nu era loc de dezgust atunci cand simteam ca omul acela vrea cu orice pret sa se agate de tot ce insemnam eu, sa imi fie alaturi, iar eu sa il sprijin, sa il sustin si sa ii respect orice rugaminte, conceptie, opinie sau judecată.
De ceva vreme ma bantuie obsesiv acest gand- de ce nu ma mai bucur de oameni cu suflet larg.
Am ocolit multi ciudati, cand am vazut ca sentimentele mele erau exportate fara pic de regret in neant, cand am vazut ca ma priveau de jos in sus, masurandu-ma ca pe cineva care nu se poate randui la asteptarile lor. A fost un efort! Mare efort, caci pana la urma nu este tocmai usor sa te indepartezi de oameni in care ti-ai pus sperante uriase,  despre care ai crezut ca iti vor oferi bucuria vietii, inocenta pierduta a prieteniei, traita poate doar in copilarie.
Inca ii caut, sau poate ca inca nu am invatat ca nu trebuie sa ii caut... Poate ca vin ei singuri, daca si eu stiu sa ii primesc.

Niciun comentariu: