luni, 7 septembrie 2009

Despre cochetarie, frumos si rochii


Sunt obligata sa recunosc, cu multa onestitate, ca nu am fost niciodata o femeie foarte cocheta. Imi scormonesc destul de des creierul pentru a-mi aminti daca atunci cand eram mica imi placeau pantalonii sau fustele. Ei bine, imi placeau pantalonii si ma simtem in largul meu cand ii purtam. La fel ma simt si acum, cu toate ca dulapul meu cu haine s-a familiarizat si cu fustele si rochiile de toate felurile. Cand spun de toate felurile ma gandesc si la cele pana la genunchi, dar si la cele pana in pamant. In aceasta vara nu am mai fost sclava pantalonilor si m-am lafaint in rochii diafane. Apaream mult mai feminina si un pic mai cocheta decat am fost eu vreodata. Ma simteam frumoasa,ca toate femeile care erau imbracate tot in rochii. Da, o atfel de piesa vestimentara scoate la iveala gratia si gingasia unei femei, ea devenind apreciata de barbati. Asta e privelistea pe care ei doresc sa o vada la o doamna sau domnisoara. Noi le-o asternem la picioare, imbracand o rochie si urcandu-ne pe acel piedestal numit toc. Apoi ii putem domina. Vedem cum se oglindeste pe chipurile lor dorinta. E minunat sa simti asta, asa ca fetelor ar fi bine sa nu va lipseasca nicicand rochia din sifonier. Eu am incercat acest experiment si sincer da roade... Am inteles in aceasta vara, care in curand ne va spune PA, ca o rochie face minuni. A fi cocheta e o comunicare cu tine insuti, dar si cu cei care te privesc si vor sa vada ce ai tu mai frumos. Devii luminiscenta, iar asupra ta vor fi atintiti ochii cosmopoliti si pofticiosi ai barbatilor. Tie iti place rochia? :) Poart-o si in toamna. Ia-ti una mai groasa, dar lasa genunchii la vedere, in cazul in care sunt misto...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Rochia sau, dupa caz, fusta lasa un iz de mister asupra trupului unei femei. Un mister care ne invaluie, pe noi barbatii, intr-o mantie a nefiintei ratiunii. Zadarnicita fiindu-i puterea de a gandi limpede, mintea barbatului se lasa atrasa intr-un joc haotic al descoperirii acelor minuni pe care fusta -mai lunga sau mai scurta-reuseste sa le ascunda privirii.
E usor de inteles, acum, cine conduce in fapt lumea; bucata de material pe care cineva, candva, a numit-o rochie si mai apoi a adus-o incet la statutul de fusta.

madalina spunea...

efemeritatea lumii barbatilor e dictata de multe ori si de fuste...

adela sirghie spunea...

i love dresses 2

madalina spunea...

stiu Adela! Tu esti una dintre cele mai cochete femei pe care le-am intalnit vreodata. Esti de apreciat!

SoSheSays spunea...

Foarte frumoasa postarea ta si iti dau dreptate!

adela sirghie spunea...

multumesc frumos, madalina!
u r so sweet...