marți, 4 august 2009

BARBATII DIN VIATA MEA


Foto by Marco van Hylckama

M-am smuls din bratele multora pentru ca nu imi placeau, nu mi-au placut deloc. Pe altii i-am adorat ca niciodata. Peste toate, am invatat ca de cate ori iubim, e singura data cand am iubit vreodata. Nu am spus nimanui cati barbati m-au vrut. Riscam sa ajung ca un raufacator la executia publica, as fi fost blamata.. Dar ceea ce nu voi sti este cati barbati m-au iubit cu adevarat! Totusi, nu au fost multi cei pe care daca i-as fi rugat sa ma duca la Polul Nord, ar fi facut asta fara sa stea pe ganduri.

Ma hranesc cu entuziasmul cu care ma arunc intr-o relatie. Inceputul unei iubiri e la fel de frumos cu toti. Din pacate sfarsitul este diferit, acesta poate fi indepartat, sau dimpotriva, poate bate la usa dupa numai cateva luni (sa nu zic saptamani). Intr-o relatie "pe duca" bucuria mea nu era tot timpul contagioasa, asa ca, de multe ori nu primeam inapoi ceea ce doream sa impart cu celalalt. Am cunoscut tot felul de barbati. Si rockeri cu buzunarele goale si niste corporates, ce se laudau ca lucrau la nu stiu ce firme prestigioase, dar si baieti ai caror parinti le-au asigurat viitorul exact cum o gospodina isi aranjeaza dichisit prajitura in tava. Diferiti si totusi la fel. Dragostea am trait-o la aceeasi intensitate, indiferent de statutul lor social si de multe ori ii priveam ca pe o carte de colorat. Adaugam culoare acolo unde vedeam ca nu exista, si astfel viata devenea mult mai frumoasa. Insa numai pana la un moment dat, cand se termina aceasta frenezie, iar zvacul care a tinut treaz interesul unuia fata de celalalt, se consuma. Apoi intervenea schimbarea. Nu voiam sa o primesc ca o gazda impecabila, ma trezeam singura si ma intrebam cum s-a ajuns aici. Dar pana sa ma dezmeticesc aparea un altul in viata mea si o luam de la capat.

Totul e cerc. Iti cuprinzi din nou bratele de gatul unui barbat si ramai atarnata de el inca un timp, al carui sfarsit il vei afla curand, sau dimpotriva, mai tarziu decat te-ai fi gandit vreodata.

2 comentarii:

SoSheSays spunea...

Of, eu totusi cred ca dragostea poate sa reziste!

madalina spunea...

asa vreau si eu... sa reziste
viata ne surprinde intotdeauna