marți, 28 iulie 2009

TOCUL CEL DE TOATE ZILELE. SAU NU...
















E simplu! Daca esti pitic, te urci pe un pantof cu toc si ai rezolvat problema. Dispare frustrarea "miicimii" tale, devii mai increzator, mai important chiar... Tocul te urca pe un piedestal de pe care mai cobori cand ajungi seara acasa si cauti peretii pentru a-ti propti picioarele obosite. Multumesc naturii ca m-a inzestrat cu o inaltime optima, astfel incat sa-mi pot lafai talpile in balerini, tenisi sau orice altceva fara urma de toc.

E adevarat, imi plac tocurile, dar numai la ocazii speciale sau sa le privesc la alte fete foarte cochete. Mai nou le intalnesti si la barbati. De fapt nu e o chestie chiar noua. Cica primii barbati din istoria lumii care au purtat tocuri au fost macelarii din Egiptul Antic, apoi a urmat regele Ludovic al XIV-lea, care taraia dupa el platforme de 5 inchi. Acum gasim aceleasi elemente si pe la Sarkozy, sau la travestitii din toata lumea :)

Cel mai mult ma distreaza fetele pentru care pantoful cu toc nu va fi niciodata un prieten de nadejde. Nu au tinuta si parca merg in genunchi, dand impresia ca sunt gata sa pupe astfaltul in orice moment. Le place la nebunie acest chin si nu s-ar da jos de acolo, nici sa le pici cu ceara. E adevarat, tocul le ofera o personalitate aparte de care ele sunt foarte mandre...

Voua va plac tocurile? :) Ptr ca la comentarii s-a vorbit despre pantofii Mary Jane, am sa postez catve foto cu astfel de incaltari.












.

7 comentarii:

adela sirghie spunea...

majoritatea pantofilor sandalelor si papuceilor din dulapul meu au toc. desi vara aceasta mi-au atras atentia si niste sandalute plate- plate, sunt mult mai fericita cu un toculetz. Inainte imi placeau de peste 7 cm, pur si simplu nu vedeam ce rost ar avea sa imi cumpar unii sub 7, dar acum vad ca ma multumesc si tocurile de 4. Mi se pare foarte sic tipul acela Mary Jane.

flore spunea...

mie imi plac, dar nu le pot purta. sunt destul de inalta si arat cam caraghios cu ele

madalina spunea...

am sa postez cateva poze cu pantofi Mary Jane. sunt sigura ca se vor indragosti fetele de ei :)

adela sirghie spunea...

da
am vazut niste poze cu Jane Birkin care purta numai pantofi Mary Jane si mi s-au parut extraordinari.Erau si sexy si cool, dra si vintage in acelasi timp si faceau parca asa un picior de jeunne fille

adela sirghie spunea...

jane birkin purta mereu pantofi mary jane

tatiana spunea...

Imi plac mult pantofii cu toc, pentru ca dau finete gambelor si gleznei. Detest balerinii, fiindca oricat de frumoasa ar fi linia picioarelor in balerini dispare imediat, iar piciorul concureaza frumos cu un parizer:))Inalta sau mignona, pantoful cu toc trebuie sa existe in dressing-ul oricarei femei.

madalina spunea...

Te salut Tatiana. ma bucur ca vizitezi si tu blog ul meu! Si sunt sigura ca ai dreptate in ceea ce spui... invidiez femeile care pot sta cocotzate pe tocuri...la mine e imposibil...te pup si te mai astept pe aici