miercuri, 15 iulie 2009

TIMPUL MEU VRAJIT


Exista oameni care isi propun ca intr-o buna zi sa inlocuiasca alcoolul cu religia, exista oameni care lasa burlacia si se inhama la casnicie, sau oameni care au curajul de a alege altceva in cariera pentru a scapa de sila generala care se instalase in sufletul lor. Acestia sunt cei ce considera ca un drum netezit si standardizat a devenit prea anost pentru a-l mai batatori. Astfel, ei aleg alte cai cu multa speranta si curaj. Eu numesc asta " timpul vrajit". Este timpul acela in jurul caruia se invart toate cu un mister aparte, iar tu astepti sa ti se intample lucrurile bune la care ai indraznit sa visezi cu ochii larg deschisi. La inceput e hazard si apoi nelinistea dispare, se ridica ceata si vezi clar daca alegerea a fost eronata sau nu. Apoi ti se asterne in fata lumea asa cum e ea, iar "timpul vrajit" dispare si ramai ca un copil caruia i s-a luat din mana jucaria preferata. Te izbeste in fata realitatea de care ai dorit sa te ascunzi pentru o clipa sau pentru o vesnicie... Ti-ai imaginat ca tie ti se vor intampla numai lucruri misto, care apar de obicei in filme si pentru care oamenii platesc ca sa le vada... Dar nu e intotdeauna asa, iar jucaria, "timpul vrajit", care ti-a fost lasat prea putin la indemana s-a evaporat, a ramas o amintire pe care o privesti cu ochii inchisi, suspinand. Totusi traiesti cu speranta ca "timpul vrajit" se va intoarce curand si sufletul tau va da iar pe dinafara, pentru ca atunci ai ocazia sa plutesti in fericire. Atunci viata face iar o pauza si te amageste cu nerusinare, ca si cum brusc ai fi devenit idiot... Dar recunosc, delirul "timpului vrajit" este elixirul care ma tine in viata!

5 comentarii:

Anonim spunea...

poate ca timpul vrajit are ciclicitate in viata noastra dar noi suntem prea ignoranti sa il percepem din cauza ca aceasta sectiune de timp nu o avem marcata pe ceasul de la mana si o pierdem asa cum pierdem orele, minutele sau clipele frumoase...

adela sirghie spunea...

La tiganci! este una dintre nuvelele fermecate care mi-a vrajit adolescenta.

madalina spunea...

mi-ar placea ca multa lume sa se intalneasca cu un astfel de ragaz in viata. Din pacate, unii il au sub nas si nu stiu sa profite de el...

adela sirghie spunea...

imi place si poza ta, madalina!

madalina spunea...

Merci! Poza am facut-o in Grecia, in fata unui magazin minunat. Gaseai acolo sapunuri hand made, sampoane pe baza de plante, tot felul de creme naturiste si ceaiuri aromate. Visez sa imi deschi si eu candva un astfel de magazin. Daca se poate, tot acolo...in Grecia