luni, 20 iulie 2009

PRINTESA BALULUI


Imaginati-va o fata, care nu are mai mult de 25 de ani, ce seamana cu o pana majestoasa de paun. Mandra si plina de orgolii pe care numai ea le-ar putea suporta. O astfel de cuconita, despre care se spune ca atunci cand este privita de un barbat, i se topeste acestuia in gura ca o bomboana de ciocolata, poate fi intalnita in ziua de azi cam peste tot. Chiar si la serviciu, nu mai spun de locuri pentru distractie si flirturi cum sunt barurile sau discotecile. Pun pariu ca atunci cand a fost in liceu sau in facultate ( daca a avut si o astfel de realizare), a castigat concursurile de miss si s-a obisnuit din frageda adolescenta cu titlul de "Printesa balului". Stie sa ignore cu ipocrizie interesul pe care i-l poarta barbatii, iar atunci cand este refuzata de vreunul, plange ca o baba pe care a facut-o preotul sa lacrimeze la slujba. Intotdeauna a fost familiarizata cu starea care ne aminteste de expresia "buricul Pamantului" si a stiut ce trebuie sa faca, pentru a fi nelipsita din "centrul atentiei". Cand intalnesc o astfel de fata imi place sa o observ si culmea, nu e greu deloc sa gasesti amanuntul care o tradeaza ca ea a fost si va fi intotdeauna Printesa balului. Certitudinea mi se asterne la picioare atunci cand spune cu un dispret insolent fata de ceilalti ca este "cea mai cea"... Ii intrece pe toti in ceea ce face. Ei ii stau cel mai bine pantalonii pe coapse si rochiile pe sani. Daca incerci sa ai un dialog cu ea, sa ii povestesti ce faci tu zi de zi, care sunt preocuparile si prioritatile tale, te asculta atent, dar in ciuda eforturilor nu intelege absolut nimic din lumea pe care i-o descrii. Totusi, stie sa se prefaca foarte bine, aporbandu-te cu jumatate de gura. Oricum, viata ta e anosta, a ei e plina de shopping, chiloti roz, portjartiere si cuceriri masculine de o mie de ori mai multe decat ai facut si vei face tu vreodata. Culmea e ca mi se intampla sa o gasesc frumoasa si frustranta, poate e vorba de orgolii feminine peste care nu trecem asa... cu una cu doua. Dar imi revin ca dupa un dus rece si imi spun ca nu mi-ar sta bine sa fiu ca ea. Nu mi-ar placea sa fiu supusa foarte des unui act sexual banal, lipsit de poezie si dragoste, asa cum ei i se intampla destul de des, si nici sa ma hranesc cu aparente in viata, lucru care la fel, ei i se intampla foarte des. Nu mi-ar placea sa seman cu o vedeta de televiziune care traieste ingust intr-o realitate degradanta, asa cum ii place ei. Cum am mai spus, Printesa balului face numeroase victime printre barbati, numai ca acestia devin repede plictisiti de cracii ei care i-au nelinistit la inceput. Poate ca toti masculii, care au visat intotdeauna sa pompeze la frumusetea asta unica, isi dau seama ca buricul Pamantului are mai tot timpul conturul cifrei zero.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am vazut o groaza de printese d-astea la viata mea. Si toate erau miss-uri. Miss gradinita 23, miss scoala generala nr.175, miss cracanici... E plina lumea de concursuri de miss.

cretzoo spunea...

De regula asa se intampla ... nu tot ce e frumos are si o samanta de "esenta" din pacate. intalnim femeia asta in fiecare zi, la job,la terasa,pe strada sau la "shopping".. ca sa te citez, e ca o holograma peste tot.O admiri fara sa o cunosti si o detesti cand o cunosti...sau nici macar de asta nu e mandra...cred ca toti avem una d'asta in apropiere la un moment dat ..
PS..foarte faina fraza cu care termini postarea.. face toti banii.:)"masculii, care au visat intotdeauna sa pompeze la frumusetea asta unica, isi dau seama ca buricul Pamantului are mai tot timpul conturul cifrei zero"

madalina spunea...

Clar!!!