Zeci de
bucureşteni sunt aşteptaţi la intrarea principală a Sun Plaza Shopping Center
să doneze sânge în cadrul campaniei organizate de către Sun Plaza şi Asociaţia
React, cu sprijinul Centrului de Transfuzie Bucureşti şi Regina Maria. Acţiunea
se desfaşoară în perioada 09 – 11 octombrie 2015, intre orele 09:00 - 13:00.
Din cauza crizei actuale din spitale, în ceea ce priveşte
cantitatea de sânge, prea puţini oameni primesc sângele de care au nevoie. Uneori,
în cazul unei intervenţii chirurgicale, pacientul alege să-si autodoneze sânge.
Deseori, cei care donează sunt rude sau
prieteni ai pacientului.
Sângele donat cu
aceasta ocazie va fi folosit pentru salvarea pacienţilor supuşi unor
intervenţii chirurgicale sau pentru cei care au nevoie de transfuzii de sânge.
Pe parcursul celor trei zile ale campaniei „Dăruieşte timp,
donează sânge” vor putea dona simultan cate doua persoane la fiecare 30 de
minute în unitatea mobilă şi alte două persoane în spaţiul amenajat în
policlinica Regina Maria. Recoltarea de
sânge va fi realizată de personal specializat, medici şi asistente de la Centrul
de Transfuzie Sanguină Bucureşti, in condiţii de siguranţă şi folosind
instrumente de unică folosinţă. La fiecare donare se vor recolta aproximativ
450 de ml de sânge, care vor fi ulterior utilizaţi in spitalele din Bucureşti
pentru pacienţii supuşi unor intervenţii chirurgicale sau pentru cei care au
nevoie de transfuzii de sânge.
La
finalul procesului, Sun Plaza va pune la
dispozitie donatorilor si o zona special amenajata, pentru a se reface, langa
unitatea mobila amplasata pe esplanada Sun Plaza de la intrarea principala, din
Soseaua Oltenitei.
Înainte
de a dona, celor interesaţi li se recomandă consumarea unui mic dejun normal cu
legume şi fructe, fără multe proteine şi grăsimi.
Este
dovedit faptul că donarea de sânge, pe langă principalul beneficiu de a salva
vieţile omeneşti, contribuie şi la îmbunătăţirea sănătatii donatorului. În urma
donării, sângele este împrospătat, imunitatea organismului creşte, iar
riscurile de paralizie şi de accident vascular se reduc cu aproximativ 30%.
Campania
„Dăruieşte timp, donează sânge" face parte din strategia de CSR a
Sun Plaza Shopping Center şi se adresează tuturor bucureştenilor interesaţi să
contribuie printr-un gest umanitar la salvarea vieţilor omeneşti.
Mai multe despre condiţiile care trebuie îndeplinite pentru a dona, dar şi
despre beneficiile donatorilor, gasiti pe www.sun-plaza.ro şi www.facebook.com/Sun.Plaza.Shopping.Center si pe www.pentruviata.com.
Sun Plaza Shopping Center, aflat în sudul capitalei, este un proiect dezvoltat şi
deţinut de S IMMO AG, listată la Bursa din
Viena, fiind cea mai veche companie de investiţii imobiliare din Austria. În
prezent proiectul este administrat de CBRE România. Deschis în februarie 2010,
centrul comercial Sun Plaza oferă peste 140 de magazine internaţionale şi
locale precum: Cora, Leroy Merlin, H&M, Zara, opţiuni de divertisment
asigurate de complexul cinematografic Cinema City ce deţine 15 ecrane, o
zona dedicată pentru bowling, o terasă de vară aflată la înălţime şi numeroase
restaurante cu bucătărie variată.
Sun Plaza deţine o suprafaţă închiriabilă de 81,000 m2
şi peste 210.000 de m2 suprafaţă construită. Centrul are o capacitate de 2,000
de locuri de parcare gratuite şi dispune de o legătură excelentă la sistemul de
transport public cu acces direct la reţeaua de metrouri, autobuze şi tramvaie.
Legătura cu staţia de metrou Piaţa Sudului se face printr-un pasaj subteran cu
o ofertă comercială diversificată.
S IMMO AG: Fiind prima companie de investitii în real estate
listată la bursa din Austria, S IMMO AG înseamnă expertiză, un portofoliu
puternic şi profit în creştere din 1987. Compania investeşte atât în
proprietăţi comerciale (birouri, retail, hoteluri), cât şi în proprietăţi
rezidenţiale în 4 regiuni (Austria, Germania şi Europa Centrală şi de Sud-Est).
Acţionarii principali ai S IMMO AG sunt Erste Group şi Vienna Insurance Group.
Pe piaţa din România, portofoliul companiei include hotelul de 4 stele Novotel,
Sun Plaza Shopping Center şi Sun Offices.
CBRE Group, Inc. (NYSE:CBG), companie listată la S&P 500, cu
sediul central în Los Angeles, este cea mai mare firmă de servicii comerciale
imobiliare din lume (conform veniturilor din anul 2012). Compania are
aproximativ 37.000 de angajaţi (excluzând afiliaţii) şi deserveşte proprietarii
de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin intermediul celor peste 300 de birouri din
întreaga lume (excluzând afiliaţii). CBRE oferă consultanţă strategică şi
executorie pentru vânzarea sau închirierea proprietăţilor, servicii corporatiste, managementul
proiectelor, proprietăţilor şi altor facilităţi, consultanţă în materie de
credite ipotecare, estimare şi evaluare, planuri de dezvoltare, managementul
investiţie, precum şi cercetare şi consultanţă. Pentru mai multe informaţii: www.cbre.ro.
Asociatia React este
o organizatie neguvernamentala ce participa semnificativ la dezvoltarea celor
patru piloni ai unei comunitati prospere: sanatate, educatie, economie sociala
si dezvoltare comunitara. Suntem printre cele mai premiate organizatii
neguvernamentale din Romania, cu 14 premii de excelenta nationale si
internationale castigate in ultimii ani. Implementam proiecte integrate, care
produc schimbari majore in viata oamenilor prin sprijin competent si implicare
activa. In cei noua ani de la infiintare, am contribuit la schimbarea vietii
unui numar de aproximativ 100.000 de romani si am salvat peste 200.000 de vieti
omenesti. React are filiale in 5 orase din tara si o echipa de 50 de angajati
si peste 200 de voluntari. www.asociatiareact.ro (de confirmat, adaugam diacritice ulterior)
Reţeaua de sănătate REGINA MARIA este reţeaua de sanatate
din România, cu peste 3000 de angajați și colaboratori, în cele 22 de locații
proprii din Bucureşti şi din ţară. Și-a câștigat poziția de lider pe piața
medicală românească datorită calității serviciilor oferite și a numărului de unități
medicale prin intermediul cărora deservește peste 1,2 milioane de pacienți
retail. Totodată, REGINA MARIA are un portofoliu de aproximativ 300.000 de
abonamente corporate. În cifre, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA înseamnă: 22
locații proprii, 4 spitale, 2
maternități, 5 campusuri
medicale, 5 centre de imagistică, 11 laboratoare acreditate, bancă proprie de
celule stem și peste 180 de policlinici partenere în țară.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu