marți, 23 decembrie 2014

Revelion la Casa Domneasca Curtea de Arges



Mos Craciun a sosit la Casa Domneasca 
cu o SUPER OFERTA LAST MINUTE

 

ULTIMELE 9  CAMERE CU O REDUCERE DE 20% astfel

1.390 lei/pers
980 lei/pers
PRET LM. 1.112 lei/pers
PRET LM.  784 lei/pers
30.12.2014 – 02.01.2015 sau
31.12.2014 – 03.01.2015
3 NOPTI cu    PENSIUNE COMPLETA
31.12.2014 – 02.01.2015
2 NOPTI cu PENSIUNE COMPLETA

- 3 NOPTI CAZARE

- 30.12.2014 – cina ;
- 02.01.2015 – mic dejun
- acces la urmatoarele servicii suplimentare oferite de hotel : piscina acoperita, sauna, jacuzzi (intre orele 10-22),  internet wireless 

- 2 NOPTI CAZARE

- 31.12.2014 – mic dejun, pranz, cina festiva Revelion – meniu de lux, petrecere cu DJ, colindatori si dansuri populare romanesti, dansuri sportive
- 01.01.2015 – brunch, cina festiva carnaval – petrecere cu DJ, concursuri (dans, karaoke);
- 02.01.2015 – mic dejun
- acces la urmatoarele servicii suplimentare oferite de hotel : piscina acoperita, sauna, jacuzzi (intre orele 10-22),  internet wireless 

CAMERE DISPONIBILE: 4 camere twin, 3 camere matrimoniale, 1 apartament, 1 garsoniera

- pentru cazarea in APARTAMENT se adauga un supliment de 100 lei/pers/sejur (pretul rezultat este valabil pentru cazarea a 2 persoane); - pentru cazarea in GARSONIERA se adauga un supliment de 70 lei/pers/sejur (pretul rezultat este valabil pentru cazarea a 2 persoane);  PENTRU COPII SE OFERTA GRATUITATE LA CAZARE

 

Informatii si rezervari la

fax: 0248.721.070; mobil: 0747.11.99.00 ; 0747.11.99.01


Cea mai buna voce din diaspora, debut la radio in California




Noul single “Take me higher” a fost déjà promovat şi s-a bucurat de succes chiar şi peste Ocean, iar Abigail Budak, cântăreaţa româncă descoperită de Irina Loghin, a acordat şi primul său interviu unui post de radio din Statele Unite ale Americii, Ihart (www. indie100 .com). “Marea mea pasiune a fost cântatul şi dacă vocea, muzica mea au impact asupra sufletului, acesta este cel mai mare succes pe care un artist îl poate atinge. Am iubit muzica de când eram o fetiţă. Când aveam în jur de patru ani, am cântat la prima mea nuntă. Tata m-a urcat pe masă, astfel încât toată lumea să mă asculte cântând. Am crescut şi am cântat la evenimente locale, biserică, nunţi şi diferite festivaluri de muzică. În ultimii ani, am întâlnit oameni mari, cum ar fi Nicolae Caragea, Cristian Faur, producator şi compozitor al piesei “Take me higher”, a mărturisit artista româncă Sentoriei Green.

“Mi-ar plăcea să lucrez cu Frankie Beats sau David Foster”

Talentul său a fost remarcat încă de la examenul de admitere la Şcoala Populară de Artă. “Dumnezeu m-a binecuvântat cu o voce puternică, iar acest lucru a fost evident atunci când am interpretat o piesă la examenul de admitere la Şcoala Populară de Artă, Francisc Hubic din Oradea. Când profesorul m-a ascultat, mi-a spus că am o abilitate remarcabilă de a cânta muzică clasică. Eu mi-am dorit să cânt muzică pop, dar piesa nouă “Take me higher” aduce aceste două stiluri împreună pentru a creea sunetul perfect”, a povestit Abigail despre pasiunea sa. Când a fost întrebată de producătorul cu care şi-ar dori să lucreze, ea s-a declarat multumită de colaborarea cu Bradley Paul Clark, managerul ei din SUA. “Mă bucur că lucrez cu Bradley Paul Clark, și în viitor, mi-ar plăcea să lucrez cu Frankie Beats, David Foster și cu alţi producători care ar putea crea pentru vocea mea”, a mărturisit artista.

Din legendara Transilvanie…

Legat de originile sale, Abigail Budak le-a spus americanilor că vine din regiunea legendară a Transilvaniei, nu prea departe de Castelul Dracula atât de cunoscut în America iar când a venit voba de artistul preferat, a rostit numele lui Celine Dion fără să stea pe gânduri. “Îmi place Celine Dion, îmi place modul în care ea prezintă o poveste prin interpretarea sa. Vocea ei este caldă şi transmite, este o interpretă uimitoare cu o mare personalitate”, a declarat artista.

Link:
https://www.youtube.com/watch?v=f95qXVdAYkc

Revelion stropit cu sampanie si apa de parfum in El Dictador!


 

Anul acesta Revelionul din clubul El Dictador va fi special! Vei avea parte de open bar si bufet pe saturate, iar DJ Markizu va tine isonul! Va fi muzica pentru toate gusturile... " toate vechi si noua toate" , incepand cu anii 80'90 , pana la ultimele hituri, toate dansante!

 Domnii se vor stropi cu sampanie, iar domnisoarele cu apa de parfum, pentru ca El Dictador organizeaza si o tombola care va aduce castigatorilor o sampanie si un parfum rafinat!

Cum iti incepi noaptea, asa iti va merge tot anul!

www.eldictador.ro, rezervari la tel. 0729.041.043

 

 

 

 

marți, 16 decembrie 2014

Decorarea bradului in 2014: Tendinte si trucuri

 
 
Un material realizat de Carmen Ionita, designer floral si organizator de evenimente
Cea mai frumoasa perioada din an se apropie cu pasi rapizi. Majoritatea vitrinelor sunt deja impodobite, celebrele beculete  de pe Magheru au fost aprinse, radioul lui Mos Craciun rasuna in boxele din mai toate birourile si casele si, in scurt timp, ne pregatim sa decoram bradul. Asupra acestui ultim aspect va propun sa aruncam o privire si sa alcatuim un plan bun de batalie!
 
Cand se impodobeste bradul?

Traditional, bradul se impodobeste in Ajun, pe 24 decembrie. Familiile cu copii, insa, incep decorarea bradului inca de pe la Mos Nicolae pentru a le da ocazia celor mici sa se bucure mai mult de atmosfera de sarbatoare si decorul magic din casa. Iar pentru ca in preajma sarbatorilor suntem toti copii, eu cred ca ne putem oferi bucuria de a impodobi din tiimp bradul si de a ne permite sa ne bucuram de magia sa toata luna decembrie.

Alegerea bradului: Natural sau artificial?

In urma cu cativa ani, odata cu intrarea pe piata a trendului eco, oamenii au inceput sa se orienteze catre brazi artificiali. E adevarat, acestia sunt extrem de comozi si au multiple avantaje (nu fac mizerie, nu se usuca, pot fi refolositi ani la rand) si respecta natura. Insa eu nu cred ca farmecul Craciunului poate fi adusa de o bucata de plastic. Eu cred ca magia incepe in momentul in care alegi bradul din sute de exemplare ca si cum ti-ar fi sortit. Cred ca mirosul de proaspat, de verde si de brad, se impleteste perfect cu cel de scortisoara, de vin fiert, de sarmale si de cozonaci. Cred ca aceasta imbinare a lor este chiar aroma Craciunului si a copilariei, acea aroma pe care o rememoram dupa zeci de ani, la mii de kilometrii departare de casa. Si apoi, vine momentul decorarii: cata imaginatie iti poate cere o coroana perfect echilibrata? Frumusetea bradului de plastic este similara cu frumusetea papusii Barbie (ca sa nu il compar cu vedetele siliconate): teribil de plictisitoare, in vreme ce farmecul unui brad natural sta tocmai in micile defecte si in arta de a le echilibra vizual prin decoratiuni.

Monocrom sau... ca un brad de Craciun?

In ultimii ani se poarta brazii imbelsugati, cei pe care ne-am obisnuit sa ii vedem in filmele americane, cu decoratiuni monocrome care respecta culorile de sarbatoare. De altfel, cred ca tendinta bradului multicolor a pornit din vremurile vechi in care pe piata nu gaseai prea multe optiuni decorative. Pe atunci, impodobeai bradul cu ce-ti pica in mana, cu ce mosteneai sau ce ce improvizai. Avea desigur si acel brad farmecul sau, insa acum, cand avem atat de multe variante, ar fi pacat sa nu profitam. Va recomand decorarea monocroma a bradului, in culori tematice pentru sarbatorile de iarna - rosu, auriu sau argintiu, iar pentru artistii curajosi si dornici de o atingere de modernism - lila, alb sau turcoaz.
 
...with a cherry on top

Pentru a obtine un aspect echilibrat al bradului, va recomand sa incepeti decorarea de la accesoriile mari catre cele mici. La sfarsit, mezinul familiei are rolul de a pune varful bradului. Traditia spune ca acest varf reprezinta un inger sau steaua de la Betleem si are rolul de a proteja casa.

Vasc, vasc, nu uita de vasc!

Crenguta de vasc trebuie atarnata deasupra usii pentru a aduce noroc si sanatate. Vascul inlatura boala, atrage spiritele bune si le tine afara pe cele rele. In plus, cuplurile surprinse sub crenguta de vasc au „obligatia” de a se saruta – un simbol al prieteniei, bunei intelegeri din casa si al fericirii.


Va doresc un Decembrie plin de magie, un Craciun fermecat si sarbatori fericite!

Cu drag,

Carmen
www.carmenevents.ro
0731.134.264

joi, 11 decembrie 2014

Vino să-l întâlnești pe Moș Crăciun în 6 destinații Banca Transilvania


 

6 sucursale ale Băncii Transilvania se transformă în destinațiile de poveste ale lui Moș Crăciun

 

În perioada 15-20 decembrie a.c., Banca Transilvania a pregătit o surpriză pentru copiii mici și mari: rând pe rând, în una din sucursalele BT Victoria (B-dul Iancu de Hunedoara nr. 6), Bucur – Obor (Șos. Mihai Bravu nr. 10), Pantelimon (Șos. Pantelimon nr. 328), Militari (Bd. Iuliu Maniu nr. 22, bl. C15), Unirii (P-ța Alba-Iulia nr.2, bl. I1) și Agenția Universitate (B-dul Regina Elisabeta nr. 16) din București, va veni Moș Crăciun, alături de Crăciuniță și de Elf.

În fiecare zi, câte o locaţie dintre cele menţionate se transformă într-o destinație de poveste, unde copiii îl pot întâlni, lângă brad, chiar pe Moș Crăciun. Pentru fiecare copil care va veni la BT, este deja pregătit un cadou-surpriză.

Dans, muzică şi pictură alături de Moș Crăciun, Elf dansator și Crăciunița

Anul acesta, poveștile devin realitate, magia transformând sediile BT în spații ale copilăriei, ale jocului şi ale poveștilor spuse lângă brad. În așteptarea Moșului, Elf și Crăciunița vor anima atmosfera cu jocuri de iarnă, dans și voie bună. Copiii vor avea ocazia să confecţioneze podoabe pentru bradul BT, în cadrul atelierelor de arts&crafts. Fiecare sucursală va găzdui, de asemenea, o zonă dedicată jocului și creativității. Tot la BT, copiii care doresc, vor fi pictați pe față sau pe mânuțe, de către Crăciuniţă.  Cadourile oferite sunt din partea Băncii Transilvania și a partenerului său, Metropolitan Life.

Sucursalele BT, pregătite pentru distracție

Moș Crăciun va veni, pe rând şi în zile diferite, în una dintre cele 5 sucursale BT Victoria,  Bucur – Obor, Pantelimon, Militari, Unirii sau în Agenția Universitate. În celelalte 5 destinaţii care fac parte din caravană, atunci când Moşul este într-un alt sediu BT, banca a pregătit o surpriză pentru copilași, aşa încât vor fi întampinaţi de o mascotă: Maimuțica, Leul, Dinozaurul, Caţelul Snopy sau de Crăciunița.

Programul evenimentelor

15 decembrie - 19 decembrie a.c.:

- 14:00-17:00 – Moș Crăciun, Elf și Crăciunița vin în sucursala Victoria (15 decembrie), Bucur – Obor (16 decembrie), Pantelimon (17 decembrie), Militari (18 decembrie) şi Agenția Universitate (19 decembrie).

- 13:00-17:00 – mascotele BT, Metropolitan Life şi Crăciunița așteaptă copiii la măsuța creativă, în celelalte 5 sedii în care nu vine Mos Craciun în ziua respectivă.

Sâmbătă, 20 decembrie a.c.:

- 9:30 - 12:30 - Moș Crăciun, Elf și Crăciunița vin în sucursala Unirii.

- 9:00 - 12:30 - mascotele BT, Metropolitan Life sau Crăciunița așteaptă copiii la măsuța creativă, în sucursalele Bucur – Obor, Pantelimon şi Militari.

marți, 9 decembrie 2014

S-a lansat BaiatulCuFlori.ro, magazin online de buchete si aranjamente florale! Pentru barbatii ocupati!


 

 
Sa oferi un buchet de flori pare cel mai simplu lucru din lume. Mergi la florarie, alegi cele mai colorate flori din vaza, le infasori in plastic apoi ajungi cu ele la destinatara. De fapt, atunci cand alcatuiesti un buchet sau un aranjament floral, trebuie sa iei in calcul mai multe elemente. Baiatul cu flori este de astazi alaturi de tine pentru a-ti oferi sprijinul de care ai nevoie atunci cand iti doresti sa faci unul dintre cele mai elegante gesturi din lume.

CINE ESTE BAIATUL CU FLORI?

Baiatul cu flori este magazinul online care iti pune la dispozitie cele mai frumoase buchete, plante decorative, aranjamente si cosuri cadou. Mai mult de atat, Baiatul stie exact ce ai nevoie pentru fiecare ocazie speciala in parte si te va ghida pas cu pas in alegerea unor buchete personalizate, in functie de persoana destinatara si, bineinteles, relatia dintre voi.

Daca simti nevoia sa spui cuiva “multumesc”, “te iubesc”, “esti cea mai de treaba colega din lume si mi-ai salvat pielea din coltii unui sef de cosmar” sau pur si simplu vrei sa faci o surpriza placuta unei persoane dragi din viata ta, Baiatul vine cu tot ce ai nevoie ca sa lasi o impresie de zile mari!

CE STIE SA FACA BAIATUL?

Baiatul stie sa faca de toate! In primul rand, stie ca e greu sa tii minte zilele de nastere ale tuturor, aniversarile de la prima intalnire, primul sarut sau numele de botez al verisoarei de gradul al doilea din partea mamei. Tocmai de aceea, Baiatul iti pune la dispozitie posibilitatea de a-ti face abonament personalizat pentru absolut orice nevoi! Fie ca iti doresti flori proaspete in fiecare zi in biroul tau, vrei sa-i trimiti iubitei buchete ocazional sau doresti sa-ti tina agenda evenimentelor importante din viata care trebuie marcate de un aranjament floral deosebit, Baiatul e aici pentru a te ajuta! El iti poate oferi abonamente pe orice perioada si daca vrei tu, face ca mama-soacra sa primeasca un aranjament superb chiar si la Craciunul din 2020! Cu alte cuvinte, tu da-i datele din calendar si Baiatul cu flori se ocupa de restul cu zero bataie de cap pentru tine!

Da-i un telefon (074 BAIATUL) si Baiatul cu flori iti va face o propunere de nerefuzat!

PENTRU CINE ARE FLORI BAIATUL?

Pentru toata lumea!

Partenerii tai de afaceri, colaboratorii sau colegii de birou pentru care vrei sa iti arati aprecierea pot primi din partea ta aranjamente florale atent selectionate si alcatuite cu grija, in asa maniera incat alegerea ta va garanta o impresie de neuitat.

In plus, exista intotdeauna oameni atat de speciali in viata ta incat nu ai nevoie de vreun eveniment ca sa ii sarbatoresti. Pentru ei, Baiatul cu flori a pregatit sectiunea “doar pentru ca”…pe care sa o completezi tu: doar pentru ca iti sta parul bine astazi, doar pentru ca zambesti frumos, doar pentru ca faci parte din viata mea sau doar pentru ca e marti! In orice caz, un astfel de gest, facut fara nevoia de a marca vreo ocazie din calendar va insenina ziua oricui.

Florile din sectiunea Anonim…si ramane intre noi este sansa ta de a trimite flori acelei colege care ti-a atras atentie de foarte multa vreme insa nu stiai cum sa ii spui acest lucru. In plus, baiatul cu flori mai face un lucru pentru tine. Tu ii spui cateva lucruri despre persoana in cauza si vei putea alege un buchet personalizat in care sa se regaseasca.

Pentru ca ne aflam in prag de sarbatori iar aceasta ocazie cu siguranta nu poate fi ratata, Baiatul cu flori iti ofera solutia de care ai nevoie pentru cadourile colaboratorilor tai sau daca vrei sa fac o surpriza cuiva aflat la distanta.

Asadar, il gasesti pe prietenul care te scoate din necaz atunci cand uiti de ziua cuiva pe baiatulcuflori.ro dar si pe pagina de Facebook. In plus, daca ai nevoie de sfaturi si sugestii, citeste aici blogul Baiatului cu flori.

Te salut!

Baiatul cu flori

www.baiatulcuflori.ro

0742 242 885

luni, 8 decembrie 2014

Romalimenta si ANPC: seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor


Joi, 4 decembrie 2014, Romalimenta si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au organizat un seminar cu scopul de a dezbate Regulamentul 1169/ 2011 privind informarea consumatorilor  cu privire la produsele alimentare.

La eveniment au participat peste 150 de reprezentanti ai industriei alimentare, dar si ai serviciilor alimentare si ai presei romanesti. Acestia au discutat in amanunt si au clarificat numeroase aspecte reglate prin Regulamentul UE (1169/2011) ce va fi aplicat incepand cu 13 decembrie 2014.

Ultima luna din an aduce o schimbare majora in industria alimentara si a bauturilor: in toate magazinele din Romania si UE, pe ambalajul produselor se va gasi o cantitate de informatii mai consistenta, cu scopul de a informa cat mai bine consumatorii cu privire la valorile nutritionale si ingredientele alimentelor, precum si alti factori considerati importanti. In acest mod, Uniunea Europeana se asigura ca toti cumparatorii vor beneficia de o informare corecta si completa, astfel incat sa poata lua decizii in cunostinta de cauza in ceea ce priveste propria alimentatie.

Printre elementele majore introduse de Regulamentul 1169/2011, se numara:

  • Declaratia nutritionala, afisata pe majoritatea alimentelor preambalate (incepand cu anul 2016, aceasta va fi obligatorie)
  • Imbunatatirea lizibilitatii prin introducerea unei marimi minime a caracterului
  • Scoaterea in evidenta a alergenilor in lista ingredientelor (de exemplu prin litere ingrosate)
  • Alimentele ne-preambalate vor avea de asemenea informatii cu privire la prezenta sau absenta alergenilor
  • Va fi specificata originea carnii neprocesate de porc, oaie, capra, pasare pe eticheta
  • Vor fi introdusi pe etichete termeni noi, care vor furniza informatii suplimentare despre anumite caracteristici sau despre compozitia produsului (ex. “peste format”).

 

In plus, consumatorii vor putea afla citind etichetele produselor si informatii despre continutul in energie si in nutrienti principali, raportati la Consumul de referinta.

Vor avea toate produsele de pe rafturi noile etichete incepand cu 14 decembrie 2014?

Nu neaparat. Regulamentul prevede masuri tranzitorii, ceea ce inseamna ca alimentele plasate pe piata sau etichetate inainte de 13 decembrie 2014 si care nu sunt conforme cerintelor regulamentului pot fi comercializate pana la epuizarea stocurilor.

Pentru a evita risipa de alimente, intre altele, Regulamentul permite vanzarea acestor produse indiferent cat de mare este perioada lor de valabilitate. Unele produse care sunt congelate, uscate sau in conserva au o durabilitate mare si pot persista pe piata cativa ani, deci este posibil consumatorii sa intalneasca produse purtand inca “vechea” eticheta.

Marius Alexandru Dunca (Presedinte ANPC), Anica Popa (Sef- Serviciul Produse si Servicii Alimentare si Nealimentare ANPC) si Paul Silviu Anghel (Director General ANPC), alaturi de Sorin Minea (Presedintele Romalimenta) si Aurel Popescu (Vicepresedinte), au trasat elementele cele mai importante in ceea ce priveste scopul si, implicit, impactul regulamentului la nivel national, atat pentru consumatori, cat si pentru producatori.

Domnul Aurel Popescu, Presedintele Rompan, cel care a moderat discutia, a punctat faptul ca noul regulament serveste intereselor "pietei interne prin simplificarea legii, asigurarea determinarii legale si reducerea sarcinilor administrative, aducand beneficii consumatorilor prin impunerea etichetarii clare, inteligibile si lizibile a produselor alimentare”.

Pentru reprezentantii presei, s-a clarificat faptul ca schimbarea etichetelor nu va avea drept consecinta majorarea preturilor, precum si faptul ca nici pentru consumatori schimbarea nu va fi una completa, avand in vedere ca produsele sunt deja marcate cu numeroase informatii si in prezent.

Pentru constientizarea schimbarii in randul producatorilor si al populatiei, ANPC va incheia un protocol cu Autoritatea Sanitar Veterinara si cu Ministerul Agriculturii, cu focus pe educatie si informare.

Anumite prevederi ale regulamentului ce pot fi interpretate in diferite moduri sunt lamurite intr-un Ghid de aplicare convenit de Romalimenta si ANPC si care poate fi gasit de saptamana viitoare pe site-ul federatiei.

 

Federația Romalimenta, vocea unitara a industriei alimentare

Federatia Romalimenta grupeaza totalitatea patronatelor din industria alimentara, alaturi de mari firme procesatoare, autohtone si multinationale. Este vocea unitara a sectorului, cu reprezentativitate recunoscuta juridic si semnatară a Contractului colectiv de munca pe ramura.

Obiectivul major al federatiei este de a sprijini dezvoltarea rapida a industriei alimentare in contextul pietei Uniunii Europene.

 

 

miercuri, 3 decembrie 2014

Gama Infant UNO la Conferințele Alfie Kohn


 

Pe 22 noiembrie 2014 a avut loc, la Hotel Crowne Plaza București, Conferința susținută de Alfie Kohn, unul dintre cei mai cunoscuți speakeri internaționali pe teme de parenting și educație. Prezentările s-au axat în jurul ideii de Parenting necondiționat, aducând în discuție concepte precum recompensă și pedeapsă, condiționare, amenințare și cooperare.

Evenimentul, organizat de Asociația Totul Despre Mame,  afost promovat pe site-ul www.totuldespremame.ro și pepagina de Facebook a Asociației, dar și pe site-urile șipaginile sponsorilor și ale partenerilor media.

Gama Infant UNO a fost prezentă la eveniment în calitate desponsor, ieșind în evidență cu un spider jucăuș, care asurprins esența gamei, în ansamblul ei, punând, în acelașitimp, în valoare caracteristicile fiecărui produs în parte.

La conferință au participat aproximativ 500 de persoane, în special mămici sau viitoare mămici, din categoria „premium”, cu venituri peste medie, active pe site-uri și forumuri de parenting, mari consumatoare de informații privind creșterea și  îngrijirea bebelușilor – adevărați influencer-i, atât în mediul virtual, cât și off-line, în cadrul comunităților demămici din care fac parte. Astfel, Infant UNO a putut comunica eficient, către un public ce coincide cu target-ul său și care poate asigura diseminarea informațiilor despre produsele sale, prin generarea de word-of-mouth¸ către publicuri mai puțin active, dar receptive.

Pentru  a promova noua gamă și pentru a facilita discuțiile despre produsele sale, mămicile prezente au primit câte un pachețel conținând mostre de Infant UNOCremă și Infant UNO Ser fiziologic, dar și kitul de comunicareInfant UNO, format dintr-un flyer cu informații despreproduse, un sistem origami pentru copii, cu instrucțiuni deasamblare, dar și câte un brand reminder, sub forma unuicarnețel magnetic pentru frigider, cu logo-ul gamei –  toateacestea prezentate într-o mapă colorată, ce respectăcaracterul ludic al gamei.

Feedback-ul primit a fost unul pozitiv; majoritatea părinților care au vizitat standul au fost interesați de produsele Infant UNO, de compoziția acestora, de disponibilitatea lor pe piață. Majoritatea întrebărilor au fost legate de ingrediente, substanțele naturale pe care mizează gama fiind apreciate de cea mai mareparte a vizitatorilor, dar și de prezența produselor în diverse farmacii. Produsele care au generat cel mai mare interes au fost Infant UNO Soluție pentru igiena auriculară și Infant UNO Gel gingival, pentru părinții cu copii foarte mici, dar și Infant UNO Jellyvit OMEGA 3 și Infant UNO Sfeclișor, în cazul părinților cu copii de peste 2 ani. Gama Infant UNO oferă o îngrijire delicată și sprijină dezvoltarea armonioasă a copilului încă din primele zile de viață, având în componență ingrediente naturale, care îl protejează și îl ajută să crească sănătos. Mai multe informații despre produsele din gama Infant UNO puteți găsi pe site-ul www.infantuno.ro și în farmaciile partenere.

marți, 2 decembrie 2014

Noutati de la Chic Roumaine: vesta din catifea cu margele, rochia cu trandafiri si camasa barbateasca traditionala


 



De secole, ia romaneasca a cucerit prin rafinamentul broderiei si maiestriei artistice. A reprezentat intotdeauna un izvor nesecat de inspiratie pentru artisti romani de aici sau de peste hotare, iar pictori renumiti asemeni lui Matisse si Grigorescu au imortalizat frumusețea iei romanești in tablourile lor.   La fel si designeri celebrii ca Jean Paul Gaultier, Yves Saint Laurent sau Tom Ford au etalat  pe podiumuri creațiile lor inspirate de grația costumului popular romanesc.

Din dorinta de continuare a acestei traditii si din respect fata de caracterul unic al fiecarei femei,  chiar daca astazi, in era tehnologiei, pasiunile femeilor s-au indreptat catre alte activități,  Chic Roumaine  propune realizarea  de  modele personalizate dupa gustul si simtul artistic al fiecarei cliente.

Modelele Chic Roumaine, fie ca  sunt ii, poale, rochii, veste sau camasi barbatesti, sunt cusute si brodate manual, vibrand cu fiecare cusatura datorita maiestriei si pasiunii femeilor de la tara.

 Cele mai noi ii si camasi barbatesti traditionale de la Chci Roumaine, precum si vestele realizate manual cu margele si fir metalic sunt din țesături fine de bumbac și in,  brodate cu fire de bumbac sau matase, naturale  100%.  In colectia Chic veti regasi si elementele care au revolutionat designul iilor  de acum doua secole si au innobilat o parte insemnata a modelelor din Arges : margelele, fluturii si firul metalic.

Camasa populara barbateasca (http://chicroumaine.com/camasa-populara-barbateasca/) este  brodata manual pe panza de in cu motive traditionale din Arges. Croiala camasii este foarte  moderna,  cu manseste tesute si guler cu intaritura. Poate fi realizata la comanda, la dimensiunile dorite.

Un accesoriu potrivit unei seri special este vesta din catifea neagra din bumbac 100%, brodata manual, (http://chicroumaine.com/vesta-brodata-manual-cu-margele/ )cu margele aurii, argintii si rosii. Captuseala este din vascoza 100%. Poate fi asortata la ie sau la o camasa simpla.

Rochie din panza de in, ce reproduce motivul iei romanesti cu trandafiri http://chicroumaine.com/rochie-brodata-manual-cu-trandafiri/#more-12526 este cu adevarat speciala si foarte rafinata.  Brodata manual, cu fire “mouline” de cea mai buna calitate , cusuta la guler si poale cu fluturi (paiete), aceasta rochie va scoate in evidenta cu usurinta feminitatea oricarei doamne sau domnisoare dornice sa etaleze o tinuta altfel…

Ia romaneasca pe panza de in (http://chicroumaine.com/ia-romaneasca-ileana-pe-panza-de/#more-12436 pe panza de in) este o camasa foarte frumoasa ce ar putea deveni piesa unicat din garderoba ta. Chic Roumaine propune un model foarte popular, prezent in aproape toate zonele tarii, reprodus pe panza de in, delicata si in acelasi timp de calitate superioara.

Propunerile de styling regasite pe site-ul www.chicroumaine.com au menirea de a atrage atat segmentul de public care rezoneaza cu piesele la nivel simbolistic, cat si segmentul mult mai tanar, doritor sa ofere look-ului sau o nota etno, plina de simboluri.

www.chicroumaine.com

 

 

Jurnal de introspectie – ziua vernisajului.



 

 
Pe 27.11.2014, artistele Mirela Traistaru, Raluca Ghideanu, Dora Von Grosskarol si-au expus in fata prietenilor, intr-o atmosfera extrem de calduroasa, rezultatul celor doua saptamani de introspectie.

In aceasta seara, s-au deschis usile celui mai atipic vernisaj al anului – o expozitie in care am avut in fata ochilor ganduri, sentimente si trairi care ne-au ajutat sa intelegem, sa ne intelegem, sa visam alaturi de gandurile de jurnal transpuse in picturi si sculpturi inedite.

O camera goala transformata pana la ultimul centimetru de perete si podea intr-un tablou al trairilor celor trei artiste. Din momentul in care treci pragul salii vei avea sentimentul ca patrunzi  intr-un tablou al spatiului interior al artistului si ca devii parte din el.

Intreg decorul a fost completat de oameni interesanti, frumosi, iubitori de arta. Incepand cu ora 19.00, European Art Gallery a devenit un loc al prieteniei, oriunde te intorceai vedeai barbati, femei, copii care priveau cu admiratie exponatele. Am fost martori la transformarea eu-ului individual in EU colectiv si am admirat proiectiile propriilor introspectii alaturi de peste 150 de invitati.
 
 

Ne-am imprietenit cu totii sau ne-am imprietenit cu noi (dupa cum va place ar spune cineva), am povestit despre mostenire, despre "respect si datorie, despre crez si samanta, despre fiecare dintre noi proiectat in ARTA", la un pahar de vin, indulciti de candy-bar-ul oferit cadou de catre Cofetaria Armand.

Iar cand prajiturile sunt realizate tot de artisti, efectul este unul pe masura. O data la cateva minute, cate un domn elegant sau o doamna cocheta isi exprima incantarea. Un rasfat al papilelor gustative - cele mai gustoase trufe cu ciocolata.

Prima fila din jurnalul de introspectie a fost desprinsa de Pandorra, cei care au au contribuit la realizarea acestui eveniment – florile ciresului japonez dupa ploaie vor pleca in 2 saptamani la sediul companiei care scrie si respira povesti.

Asa, a urmat o calatorie in cautarea paginii de jurnal preferate – si ca sa nu existe dubii pagina de jurnal era chiar o bucata din panza realizata de catre artiste. O data aleasa aceasta va deveni tabloul ales al celor ce au decis sa achizitioneze un altfel de tablou, o pagina de viata si traire, o adiere din sufletul unui artist.

Cele trei artiste vor fi alaturi de vizitatori inca doua saptamani de la incheierea vernisajului Puteti pasi in paginile Jurnalului de Introspectie pana pe data de 15 Decembrie, la European Art Gallery, Bd. Regina Maria 18.

Paginile sun pe pereti, pe mese sau podele si asteapta sa fie desprinse. Ce cadou mai special de Craciun? Puteti sa achizitionati povetea voastra din povestea lor.

"Nu a fost numai un vernisaj, a fost o sarbatoare", ne-a marturisit artista Mirela Traistaru, cu lacrimi in ochi.
 
 

 

 
 
 

 

Le Château, cel mai sofisticat complex dedicat evenimentelor de gală


Le Château, un complex exclusivist dedicat evenimentelor de gală, își deschide porțile în centrul Bucureștiului, în primăvara lui 2015. Rezultat al unei investiții de peste 3 milioane de euro, noul spațiu ridică standardele în domeniu, oferind organizatorilor de evenimente facilități fără precedent în acest moment.

 
Le Château, castelul din inima orașului

 
Localizat în zona Pieței Alba Iulia, Le Château a fost gândit, încă din faza de proiectare, pentru a răspunde celor mai exigente nevoi și pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor unui public care pune preț pe calitate. Aceste nevoi au fost întâmpinate atât prin finisajele somptuoase, cât și prin interioarele generoase, potrivite unor evenimente de amploare.

Le Château oferă clienților săi singura alternativă elegantă din inima orașului la cele câteva săli de evenimente situate la distanță de București. În designul complexului, modernul se împletește cu luxul clasic, strălucirea se reflectă în pardoselile de marmură intarsiată și picturile de mari dimensiuni, iar volumul este amplificat de coloane și candelabre uriașe.

,,Înălțimea spațiului, bugetul și noua funcțiune au fost cele trei criterii care mi-au dat curajul să creez un palat de la zero, fără să folosesc elemente butaforice” explică designerul Masha Verhoogt, autoarea care și-a pus semnătura pe amenajare. ,,Este cunoscut faptul că orice femeie își dorește să fie măcar pentru o zi prințesă, iar bărbații își doresc să fie singurii eroi care le îndeplinesc visele. Le Château este mediul care face ca visul să fie trăit cu adevărat. Cu alte cuvinte, un eveniment organizat în Le Château nu este doar ca în basme, ci este, de fiecare dată, un nou basm care se scrie pentru prima dată”.

Spațiul are parte de finisaje speciale, somptuoase: pardoseli din marmura intarsiata, coloane de marmură, stucaturi realizate dupa tehnica originală, tablouri în ulei de mărime impresionantă, demifotolii îmbrăcate în catifea de mătase cu monogramă brodată, drapaje ample din catifea de mătase, candelabre cu diametru de patru metri din cristal, tavan casetat, scenariu de lumini sau canapele cu modele sculptate în lemn și îmbrăcate în catifea fină.

,,În ultimii ani, am realizat foarte multe proiecte clasice, cererea în direcția aceasta fiind în creștere”, explică designerul Masha Verhoogt. Materialele din care este creat un ambient clasic – lemn, marmură, mătase, broderii, cristale – ancorează în percepția privitorului nu doar un decor, ci și un stil de viață. Stilul clasic îmbatrânește frumos, poate fi ușor de actualizat prin asocierea elementelor de bază cu o cromatică contemporană, neașteptată, care, pe măsură ce trece timpul, capătă o patină valoroasă”.

Fără a deranja privirea oaspetelui său, Le Château este un spațiu dotat cu cea mai avansată tehnologie: sistem digital de check-in pentru invitați, Wi-Fi de mare viteză, servicii de supraveghere video interioară și exterioară cu camere HD, echipamente complete de sonorizare și lumini, incluzând lumini de scenă, lumini ambientale inteligente și lumini arhitecturale, proiectoare, plasme de mari dimensiuni și un ecran scenă.

Theatre et Jardin

În afara organizării de evenimente private, Le Château va funcționa în regim de restaurant à la carte cu un meniu semnat de Cristian Oprea, un executive chef renumit cu bogată experiență internațională. Mai mult, spațiul își va deschide porțile ca sală de teatru, concerte și evenimente în premieră, în timpul cărora vor putea fi servite cine de gală. În afară de a aduce mai aproape de public piesele de teatru și actorii preferați, designul impresionant și multifuncțional al spațiului permite desfășurarea unor spectacole de divertisment inedite, fară precedent în capitală: cabaret, show-uri interactive sau petreceri cu tematică extravagantă.

,,Ne propunem să reinventăm conceptul de eveniment de gală, să îi dăm o nouă dimensiune și să îi  oferim cadrul potrivit pentru a străluci cu adevărat. Bucureștiul a suferit până acum de lipsa unui spațiu propriu, fie că vorbim despre recitaluri, spectacole extraordinare sau show-uri sofisticate. Mă bucur că, din 2015, așteptarea va lua sfârșit”, a declarat Carmen Ioniță, Sales & Event Manager.

Le Château se mândrește cu un salon de evenimente de 500 de metri pătrați, la care se adaugă 260 de metri pătrați de terasă. Pentru spectacole de înaltă ținută, salonul beneficiază de o scenă încăpătoare de 130 de metri pătrați, demnă de un teatru național, accesibilă printr-o scară elegantă. Artiștii invitați se vor simți, de asemenea, foarte bine primiți, deoarece în spatele scenei există patru camere dedicate lor, însumând 90 de metri pătrați. Zona de backstage dedicată tehnicienilor și artiștilor măsoară 70 de metri pătrați, dintre care 35 la parter și 35 la balcon.

Facilitățile oferite de Le Château acoperă absolut orice aspect necesar pentru ca evenimentele organizate în acest spațiu să nu aibă cusur: un chef de talie internațională, cigar & cognac room, wine library, gossip room dedicat pentru femei și bărbați și 80 de locuri de parcare proprii. Pentru un confort suprem, Le Château oferă invitaților un apartament amenajat în regim de hotel de lux, format din trei domitoare separate, living și băi dedicate. În lateralul complexului, se află un hotel de 4 stele, unde se pot închiria până la 100 camere la prețuri negociate preferențial de către organizatori.

Event planner dedicat

Managementul evenimentelor şi strategia de vânzări sunt asigurate de Carmen Ioniţă, un nume de referință în organizarea de evenimente de gală. Apreciată pentru conceptele inovatoare și pasiunea pentru detalii, Carmen Ioniță creează de cinci ani evenimente remarcabile, atât pentru zona corporate, cât şi pentru clienți privați. Portofoliul său de peste 250 de evenimente private a confirmat-o drept una dintre cele mai consecvente și ambițioase prezențe din piața de profil. În paralel, colaborează în calitate de consultant cu revistele de lifestyle feminin, dar și cu târgurile de nunți și evenimente.

Pentru rezervări și informații suplimentare:

Carmen Ioniță


0731.134.264

Strada Turturelelor 11