marți, 23 decembrie 2014

Cea mai buna voce din diaspora, debut la radio in California




Noul single “Take me higher” a fost déjà promovat şi s-a bucurat de succes chiar şi peste Ocean, iar Abigail Budak, cântăreaţa româncă descoperită de Irina Loghin, a acordat şi primul său interviu unui post de radio din Statele Unite ale Americii, Ihart (www. indie100 .com). “Marea mea pasiune a fost cântatul şi dacă vocea, muzica mea au impact asupra sufletului, acesta este cel mai mare succes pe care un artist îl poate atinge. Am iubit muzica de când eram o fetiţă. Când aveam în jur de patru ani, am cântat la prima mea nuntă. Tata m-a urcat pe masă, astfel încât toată lumea să mă asculte cântând. Am crescut şi am cântat la evenimente locale, biserică, nunţi şi diferite festivaluri de muzică. În ultimii ani, am întâlnit oameni mari, cum ar fi Nicolae Caragea, Cristian Faur, producator şi compozitor al piesei “Take me higher”, a mărturisit artista româncă Sentoriei Green.

“Mi-ar plăcea să lucrez cu Frankie Beats sau David Foster”

Talentul său a fost remarcat încă de la examenul de admitere la Şcoala Populară de Artă. “Dumnezeu m-a binecuvântat cu o voce puternică, iar acest lucru a fost evident atunci când am interpretat o piesă la examenul de admitere la Şcoala Populară de Artă, Francisc Hubic din Oradea. Când profesorul m-a ascultat, mi-a spus că am o abilitate remarcabilă de a cânta muzică clasică. Eu mi-am dorit să cânt muzică pop, dar piesa nouă “Take me higher” aduce aceste două stiluri împreună pentru a creea sunetul perfect”, a povestit Abigail despre pasiunea sa. Când a fost întrebată de producătorul cu care şi-ar dori să lucreze, ea s-a declarat multumită de colaborarea cu Bradley Paul Clark, managerul ei din SUA. “Mă bucur că lucrez cu Bradley Paul Clark, și în viitor, mi-ar plăcea să lucrez cu Frankie Beats, David Foster și cu alţi producători care ar putea crea pentru vocea mea”, a mărturisit artista.

Din legendara Transilvanie…

Legat de originile sale, Abigail Budak le-a spus americanilor că vine din regiunea legendară a Transilvaniei, nu prea departe de Castelul Dracula atât de cunoscut în America iar când a venit voba de artistul preferat, a rostit numele lui Celine Dion fără să stea pe gânduri. “Îmi place Celine Dion, îmi place modul în care ea prezintă o poveste prin interpretarea sa. Vocea ei este caldă şi transmite, este o interpretă uimitoare cu o mare personalitate”, a declarat artista.

Link:
https://www.youtube.com/watch?v=f95qXVdAYkc

Niciun comentariu: