luni, 8 februarie 2010

LUFU< O ALTA BUCURIE


are 4 luni de trai pe acest pamant si a reusit sa faca un om fericit. da, are 4 luni si creste vazand cu ochii. eu sunt omul fericit pentru ca l-a intalnit. apartine unei rase nobile, numita "persana" si incape in el tandrete cat intr-o mie de pisici. e LUFU, motanul meu ca un bulgare de zapada. ii place sa ma alinte si imi trezeste simturile amortite de somn in fiecare dimineata, ca un ceasornic bine potrivit de cu seara... ma cheama la bucatarie si cu glasul lui miorlait isi cere drepturile. carnita in sos sau lapticul sunt drepturile la care nu ar renunta cu nici un chip. in fiecare dimineata la ora 7. inca nu l-am vazut morocanos, e ca un copil a carui energie se risipeste pe la pranz, cand trage un pui de somn si apoi tocmai seara, cand vede ca toata lumea merge la culcare. curiozitatile lui sunt nenumarate, iar curajul de a si le satisface este fara limite. un pisic de nota 10, iubit si iubitor... LUFU!

Un comentariu:

adela sirghie spunea...

si eu imi ador pisicile, pe ciocolina si pe ringhishpinghi. British shorthair amandoua...