luni, 23 noiembrie 2009

Woodstock implineste 40 de ani





























Se intampla in vara lui '69. Daca ai fi putut ajunge acolo, asta in cazul in care te nascusei deja si aveai vreo 17-20 sau 30 de ani, ai fi gasit muzica buna, sex in aer liber, droguri si multa multa pace. E un festival de muzica ramas in istorie. La Woodstock, in luna august, s-au adunat cei mai multi junkies hippie care au scandat ca un imn "Make love, not war!"


Cine vrea sa cunoasca atmosfera festivalului si sa inteleaga ce s-a intamplat acolo timp de trei zile, poate merge luna asta la cinema sa vada ultimul film al lui Ang Lee, care se numeste "Bine ati venit la Woodstock". Criticii spun ca e un lung metraj agreabil si simpatic, iar Woodstock-ul a fost vazut de pe margine ( nu vezi formatii, nu e un film-concert). E un making-off in care atmosfera epocii este perfect surprinsa, nu lipseste umorul si nici ironia. Am sa ma duc sa il vad, e pe lista prioritatilor, cu siguranta ma va incanta!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Woodstock, initial conceput ca un concert, e drept, de mare amploare, a devenit peste timp un simbol. Trei zile , atat a durat, suficient cat sa scrie o importatnta pagina, nu doar in istoria muzicii, ci si in cea a omenirii.
Sunt curios cum ar arata un Woodstock azi.

madalina spunea...

azi? hmmm, fara toata marea aceea de oameni nu cred ca ar putea arata intr un fel... mergi si vezi :)

Anonim spunea...

what can be interesting, is to look for those people who participate to this show, and study what they became...
Xavier

madalina spunea...

nice...

Glitter Pills spunea...

Woodstock... ce rau imi pare ca nu m-am nascut in timpul potrivit si la locul potrivit! Mi-as fi dorit sa fiu acolo, atata iubire, muzica buna ,pace! Sunt pur si simplu fascinata de vremurile alea :) Ah am vazut si filmul de muuulte ori si de atatea ori imi inchipuiam ca sunt si eu acolo :x Frumoasa postare :) Pace ;))