luni, 30 noiembrie 2009

Sfantul Andrei


Aceasta sarbatoare imi aminteste ca a mai ramas doar un pic pana ce se va instala noul an. Imi aduce multe sperante si o traiesc ca pe o zi in care toate relele si toate neimplinirile au luat sfarsit. Imi aminteste ca vin sarbatorile de iarna, fantastica sarbatoare de Craciun si tot sirul celorlalte... E farmecul iernii care, ca si alte anotimpuri, are partile ei frumoase, iar mie imi place sa ma bucur intotdeauna de ele. De Sf. Andrei obisnuiam sa imi pun dorinte inainte de culcare si asteptam ca visele noptii sa imi arate ce vrea viitorul de la mine... Bunica ma invatase sa fac asta, iar ritualul era bine urmat. Stiam ca astfel, o parte din visurile acelea se vor implini. Si azi voi adormi rugandu-ma la Sf. Andrei, dar mai ales multumindu-i ca multe din dorintele de atunci chiar s-au realizat.

Niciun comentariu: