luni, 16 noiembrie 2009

Cu Luna Noua dupa mine...


Azi cica a intrat luna noua in horoscop. Astrologii ar trebui sa aiba vesti bune, iar noi sa ne bucuram pentru ca s-ar putea sa ni se intample lucruri mari pe care le asteptam mai bine de o luna sau de un an. Imi cercetez si eu amanuntit viata personala si incerc sa gasesc motivele pentru care in ultimele sase luni, nu am mai avut succesul real de care alteori, pe vremea asta, ma bucuram nespus. Ele sunt o mie si unul, iar Luna Noua vine ca o ultima speranta. Astept... Imi infrang energiile negative si purificata ca o sfanta imi doresc sa mi se intample si mie ceva bun in viata asta. Starea care ma incearca e ca o dementza dulce, iar zgomotul veseliei, ce va avea sa se perinde pe la urechi' se lasa totusi asteptat. Luna Noua m-a inselat si de data asta, dar nu-i nimic. Am s-o mai astept, manifestand o curiozitate imensa fata de ceea ce mi s-ar putea intampla intr-o astfel de conjunctie astrala. Pana acum nu s-a miscat nimic...Poate doar gandurile mele spre orizonturi mai largi...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Desi eu nu prea cred in astrologie, totusi am observat un sambure de adevar, in spusele astrologilor, referitor la viata mea. Acum 3 ani am facut un experiment. La inceputul anului am citit horoscopul cu gandul de a verifica apoi daca este adevarat. Nu mica mi-a fost surpriza sa constat ca mare parte din ceea ce astrologii imi prezisesera a devenit realitate pe parcursul anului.

madalina spunea...

experimetul asta il fac de ani de zile. da, ai dreptate, multe chestii prezise se intampla.

Doppelgänger spunea...

The ultimate question (in my book) is:

Daca Luna plina (de fapt, luna in general) ne afecteaza (ca stare de spirit, s-a doveit) si pe noi si mediul inconjurator (flux, reflux...), atunci de ce nu ne-ar afecta si celelalte planete? :-?? Is it that hard to believe this?


Fiindca mi-ai amintit de asta. ;))

Referitor si la zodii, oamenii fac niste confuzii destul de grave: "eu nu cred in zodii", cu gandul la "horoscop", which is quite different. Horoscop - predicting the imediate or distant future; Zodii - un set de comportamente organizat in diverse categorii. Hm.....suna cunoscut.....parca era ceva cu care se ocupau psihopatii....uhm....psihologii :-? si le spunea temperamente...parca...:-? coleric, sangvinic, melancolic, flegmatic. Si daca oamenii cred in temperamentele din psihologie, de ce n-ar crede si in zodii, care sunt exact aceeasi chestie? Ce le place oamenilor sa se contrazica....8-|


Cool post. :D Mi-a dat un refresh binevenit.

madalina spunea...

am sa ma documentez si voi scrie un articol despre zodii, horoscop si tot ce inseamna astrologie. vad ca e un subiect care intereseaza.
te mai astept!

Doppelgänger spunea...

I'll definitely pass by some more. ;)

Apropo, asta-i linkul pentru download-ul filmului:

http://dl.transfer.ro/Transfer_ro-16Nov-91937d018be9a6.zip

Este pus pe site-ul www.transfer.ro. Deci e foarte safe. You just click the link and download. ;)

madalina spunea...

merci mult!