sâmbătă, 3 octombrie 2009

De ce imi place vintage?




Pentru ca imi plac hainele, indiferent din ce epoca vin ele... Pentru ca iubesc sa le asortez si sa ma surprind imbracandu-ma suchiu... Nu de putine ori am pus pe mine cateva piese vestimentare, pe care le-am accesorizat atent, iar lumea de pe strada intorcea capul, admirativ. Am un talent, acela de a-mi alege hainutele cu gust si de a le imbraca cu drag. Cateodata raman si eu cu gura cascata cat de repede fac conexiunile cand vine vorba sa alcatuiesc o tinuta vestimentara, fie ea de zi sau de seara... Am intalnit femei, ce-i drept foarte putine, care nu sunt interesate de ceea ce pun pe ele. Cand aleg o rochie, nu o fac cu pasiune si nici nu se gandesc daca vor fi sau nu admirate. O arunca pe cap si atat... Despre un accesoriu, cum ar fi o curea, sau o floare in piept, nici nu mai poate fi vorba. Osteneala de a o imbraca a fost oricum prea mare... Dar multumim lui Dumnezeu ca astfel de insensibile nu impanzesc prea mult pamantul.


Si vorbeam despre vintage... Din pacate am ratat deja 2 targuri minunate, pentru ca sunt in renovari pe acasa, dar cand voi scapa de calvarul asta am sa ma avant spre urmatorul... TARG! Sunt minunatii care hranesc sufletele femeilor cochete si insetate de moda. Hainele vintage te ajuta sa devii unica si sa te desprinzi de gloata. E simplu, mai ales atunci cand bunul gust nu te ocoleste... Asadar, oricine citeste blogul meu va fi poftit de acum inainte la targuri. Aveti ce vedea acolo si peste toate va veti simti Alice in tara minunilor cu haine. Abia astept sa ma intorc in lumea lor!

9 comentarii:

SoSheSays spunea...

Super, nu am fost niciodata l atarguri. Cunosc insa pe cineva care se ducea si care tot asa isi alcatuia tinute de bun gust si cu bani putini. Eu mereu am fost in cautarea notatii insa si in felul asta garderoba mea e oarecum saracuta cel putin fata de a ei.

madalina spunea...

hello draga mea. eu te invit la targ la sfarsitul lunii, pe 24, la Arenele Romane. Ai sa vezi ca te vei indragosti si vei deveni clienta fidela. gasesti acolo tot ce vrei, lucruri interesante... ce sa mai spun de atmosfera...e minunat. asadar, daca vrei sa traiesti o experienta frumoasa si de neuitat, vino la traguri. Suna areclama, stiu, dar nu glumesc, iti va placea!

flore spunea...

sa stii ca eu te-am admirat mereu pentru felul in care te imbraci.
ai stil, bravo!

madalina spunea...

poate ca nu am dat dovada de modestie scriind acest articol, insa eu asa ma vad... inca de micutza mi-a placut sa am pe mine haine ingrijite si frumoase. mostenesc acest dar de la mama mea, care a fost intotdeauna cocheta si a stiut sa asorteze cu usurinta hainele si accesoriile. Multumesc Flore!

Anne spunea...

cred ca vin si eu la targ, e frumos :)

madalina spunea...

Anne, bun venit pe blog-ul meu. te astept cu mare drag la targul de pe 11 octombrie care se va desfasura la clubul La Scena de pe Calea Calarasi, langa Unirea. daca vrei mai multe informatii te rog sa imi scrii. Oricum voi posta pe blog sigla acestui targ, trebuie sa o primesc in decursul zilei de azi.te pup si te astept cu mare drag.

adela sirghie spunea...

madalina, ma bucur ca ai o noua pasiune.
cred ca trebuia sa o cultivi mai demult, tie schiar ti se potriveste aerul acela boem!

madalina spunea...

merci Adela pentru aprecieri... da, se pare ca trebuia sa ma gandesc sa fac pasul asta de multa vreme... dar niciodata nu e prea tarziu. vii la targ duminica?

adela sirghie spunea...

o sa trec sa te vizitez!