vineri, 18 septembrie 2009

De cate ori te iubeste pe zi?


Hello fete cuplate, sau sa folosesc un cuvant mai modern, "combinate" ! Evident, nu am de unde sa stiu la a cata relatie va aflati, dar va spun un secret, cu cat mai multe cu atat mai bine. Din fiecare relatie ai cate ceva de invatat. Exact ca atunci cand citesti mai multe carti, fiecare iti deschide o noua perspectiva asupra vietii si tragi concluzii intelepte. Eu m-am casatorit de putin timp. Intotdeauna, inainte de a face aceasta miscare, care pentru unii inseamna o semnatura la moarte, ma intrebam cum e sa ai un asemnea statut. Ma mai intreb si acum, pentru ca sincer, inca nu m-am dezmeticit. Sau poate nu vreau sa o fac de teama sa nu ma trezesc intr-un cosmar... Glumesc, bineinteles :) Cert e ca e bine. Vorba unui fost coleg, "Sa fie bine ca sa nu fie rau!" Si imi spune foarte des "te iubesc". Uneori mai tare, alteori mai soptit ( stiti voi cand...) si de cele mai multe ori prin sms-uri. Imi amintesc ca la un moment dat am cunoscut o fata care imi povestea ca sotul ei ii lasa tot timpul pe frigider biletele pe care ii scria simtamintele sale cele mai profunde vis-a-vis de ea. Rime inventate de el din care iesea la iveala imensa dragoste pe care i-o nutrea. Cateodata, cand timpul nu ii permitea, pentru ca se grabea sa mearga dimineata la serviciu, isi posta gandurile romantice pe hartia igienica din baie in timp ce.. stiti voi... Ba mai mult, la un moment dat i-a scris pe perete, langa pat, desupra capului ei un "Te iubesc", pe care ea s-a chinuit sa il sterga cu clor, spumegand de furie, dupa ce s-au despartit. :(

Voua va spune des " Te iubesc?" mai bine mai rar, dar din toata inima, nu-i asa?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos articolul ! Si peste toate, are o ultima fraza plina de intelepciune.
La urma urmei nu conteaza foarte mult modurile mai mult sau mai putin inventive de a spune '' Te iubesc '' daca raman doar vorbe-n vant.
Mi se pare esential intr-o relatie ca partenerul sa fie alaturi de tine si sa te sprijine atunci cand ai mai mare nevoie.

madalina spunea...

hi hi

Anonim spunea...

Stii ce obisnuia sa spuna Patrick Swayze ?
'' Dragostea este singurul lucru pe care il putem lua cu noi dupa moarte ! ''

madalina spunea...

minunat, un actor sensibil. Dumnezeu sa il odihneasca in pace.