miercuri, 9 septembrie 2009

ASTAZI E ZIUA MEA...



















































Azi repertoriul meu a fost un pic mai galagios decat de obicei. A trebuit sa ma fac auzita. Habar nu am in ce masura am si reusit. Asta se intampla dupa ce am intretinut un dialog, prin care am vrut sa demonstrez ca orizontul meu e largit, cu un om de care depinde viitorul meu. La un moment dat incepusem sa cred ca nu sunt eu cea care se afla acolo, in acea camaruta de sticla cu scaune partial comode, de firma corporatista. Devenisem prea mare pentru papucii mei. Apoi brusc mi-am revenit, spunandu-mi ca trebuie sa fiu naturala si sa nu mint interlocutorul cu nimic. Mi-am camuflat temerile, care ma napadisera de la usa si am infruntat ca un erou tot ce ma izbea in fatza. Apoi imi aminteam ca azi e ziua mea de nastere si nu trebuie sa ma supere nimic. Gandurile negre se izbeau de geamurile de sticla ale camarutei, iar eu le primeam numai pe cele pozitive, ca pe cele mai bune prietene ale mele. Gandurile negre se imblanzeau, dar numai pentru a ma bantui din nou... Nu le lasam sa atace si ma rugam unui zeu sa nu capitulez...
Astazi e ziua mea... nu prea am avut ragazul pana la acesta ora sa o traiesc asa cum mi-as fi dorit. Si trece atat de repede... dar nu-i nimic, sper sa vina si alta data si poate atunci am sa ma bucur mult mai mult. Pana una alta, am sa inchin timpul care a ramas din aceasta zi amintirilor frumose din aceasta vara... Acum doar pozele mai vorbesc...

13 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt unul din cei care nu agreeaza prea mult ziua de nastere; si asta nu doar datorita faptului ca in aceasta zi mai trece un an din viata ta. Nu !
Nu astept cadori si urari de bine de la nimeni pentru ziua de nastere, in special. Sunt cu mult mai incantat sa le primesc in orice alta zi. In ziua de nastere , un cadou are un usor iz de obligatie, care imi displace profund. Un cadou primit intr-o zi fara o conotatie anume imi lasa impresia ca vine din suflet. Si asta ma bucura enorm !!!

Anonim spunea...

ce fata de alcoolica ai!!!!

Anonim spunea...

cati anisori ai facut?

madalina spunea...

pentru primul anonim: da, ai dreptate! Nici mie nu imi plac cadourile de ziua mea...

madalina spunea...

pentru anonimul cu numarul 2: am facut 33 de ani, astia deja nu mai sunt anisori... dar e inca bine!

madalina spunea...

pr anonimul cu numarul 3 : parerile sunt bune de luat in seama. merci oricum...

adela sirghie spunea...

madalina, draga mea, la multi ani!
super tricoul tau cu jane birkin, pe care l-ai purtat astazi, mi-a placut foarte mult, cand l-ai cumparat?
xoxo
xoxo
xoxo

madalina spunea...

hello Adela. l-am imbracat gandindu-ma ca o sa-l remarci, stiu ca iti place Jane B. L-am cumparat acum o saptamana de la Zara. E posibil sa mai gasesti... te pup

flore spunea...

LA MULTI ANI!!
Sa fii fericita si sanatoasa, asta e cel mai important.

Urarile ti le-a facut si de ziua ta, dar voiam sa-ti scriu si pe blog, chiar cu intarziere :)

madalina spunea...

merci Flore

hai poate facem un munte la sf lunii... ce zici?

adela sirghie spunea...

l-am remarcat foarte foarte repede, ai vazut ce reactie galagioasa am avut?
la zara la unirea nu era...
cred ca l-ai luat de la Mall
daca mai gasesti, te rog mult, ia-mi si mie unul marimea S, vin la tine a doua zi, platesc dublu, dau orice vrei la schimb :)

adela sirghie spunea...

gata am tricou cu jane birkin:)
ti-am lasat mesaj ca nu cumva sa imi cumperi si tu unul!

madalina spunea...

super!